måndag 5 oktober 2009

En första undersökning



Jag har nu undersökt området med min kamera. Lite rörliga bilder får visualisera detta. Ännu har jag inte avgränsat platsen, det ska jag göra. Men jag ville under helgen känna lite till på utrymmet innan jag begränsar det. Om jag begränsar det.


Platsen känns spännande. Varför? Jo den är övergiven men någon slags aktivitet pågår ändå, jag vill veta vilken. Sen tänker jag att kanske har platsen tillhört det gamla fängelset som ligger nära. Förhoppningsvis kan man få veta vad som tidigare funnits där. Nu ska jag bara gräva lite mer på djupet. Jag vill vara där, se vad som händer och vilka människor som passerar.

Nu börjar det riktiga arbetet
.



Satelitbild över området


På bilden ser platsen ut att användas. De parkerade bilarna vittnar om det. Numera är platsen tom och verkar övergiven.

Inga kommentarer: