fredag 2 januari 2009

world of warcraft

Vilket spel, hur stort som helst.
Jag spelade, blev grinig när jag inte kom vidare till level två, blev nöjd när jag lyckades med det och kom igång.
Tänkte att jag måste ju ta bilder som jag kan lägga här på bloggen och idag när jag skulle detta upptäckte jag att 1o-dagars versionen har upphört.. hm...
ja men testat har jag. Sohlfire, den grönhåriga nattälvan har sprungit runt i Dalomar och andra skogar och byar för att utföra uppdrag och pratat med andra rollfigurer, men jag måste erkänna att mitt tänk inte riktigt funkar med denhär typen av spel, jag har inte tålamodet och kanske inte heller inlevelseförmåga nog att bitas fast i denna värld...

...men vem vet...

...nu säger erik att han vill köpa spelet..

...kanske får jag tillfälle att testa igen...

Inga kommentarer: