lördag 17 april 2010

assignmentsreflektion

Det har varit roligt och lärorikt med dessa tre veckor utav dagliga uppdrag. Jag har fått mycket idéer att ta med mig ut i skolan och man har fått jobba snabbt och vänja sig vid att släppa taget untan att alltid vara helt nöjd med vad man presterat.
Denhär sista veckan har jag dock kännt som att uppgifterna legat lite ivägen för konsekvensprojektet. Jag har kommit igång och tyckt det varit skoj att börja arbeta med det nya och då har de dagliga uppgifterna ibland gjort mig ofokuserad.

Hursomhelst tar jag med mig det vi gjort under dessa veckor och kastar mig nu in i ett bygge med tändstickor. Personers livshändelser och dess konsekvenser blir till kartor i 3D. Vet inte hur det blir eller vart jag är påväg men något händer i alla fall.

Ses onsdag!

2 kommentarer:

www.meretelassen.com sa...

hei
Her er en link til Rochelle Haley som jeg nevnte i dag
http://www.rochellehaley.com/
kunstverket som jeg tenker på heter strings.

boken jeg tenkte på heter slumpen är ingen tillfällighet og er skreven av Jan cederquist. Skal ta den med til neste handledning

M

L sa...

Jag ställde dina stickor i skulptursalen. Det ska bli trevligt att vara där nästa vecka och jobba. gillar att du jobbar 3D och med stickor. det kommer nog att växa fram grejer där känner jag på mig :)